{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

83 - ارائه گزارش و درخواست تعیین نوبت

شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۳۹ ق.ظ

با سلام و وقت بخیر ، سی و چهارمین هفته تعیین نوبت برای ارائه خدماتی مثل بستن حسابها ، اصلاح بودجه ، متمم بودجه ، تفریغ بودجه ، بازیابی اطلاعات ، مشاوره مالی در تنظیم اسناد حسابداری ، اصلاح کدهای حسابداری ، کنترل اسناد و رفع مغایرتها و .... را پشت سرگذاشتیم و خوشبختانه دیگر با پشت خط تلفن ماندن کاربران مواجه نبودیم ، به جز تعداد اندکی از کاربران که در جریان تعیین نوبت قرار نداشتند . در فصل تنظیم بودجه هستیم و ترافیک کار بالا می باشد ، انشاء ا... کاربران محترم با ارسال پیام در پیام رسان های داخلی (سروش ، ایتا ، بله ، روبیکا) یا به صورت SMS درخواست نوبت نمایند تا در ارائه خدمات به آنان از زمان حداکثر استفاده را بنمائیم . لازم به توضیح است که در پیام خودتان حتمآ نام شهرداری را ذکر بفرمائید .(( اعضای تیم سامانه ))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی