{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

محمد جواد اقبالی کارشناس عالی بازنشسته استانداری یزد در امور حسابداری ، بودجه و مسائل مالی مرتبط با شهرداری ها و سازمانهای تابعه و پشتیبانی کننده نرم افزار HESAB  از سال 1374 تا کنون که با این وبلاگ مقرر است تا وضعیت کلی شهرداری ها و سازمان های استفاده کننده و مشکلات آنها مربوط به نرم افزار موصوف ساماندهی گردد. یادداشتها به ترتیب اهمیت و اولویت در وبلاگ درج می شود و ضروری است در استفاده از آن ترتیب ردیف در نظر گرفته شود . این یادداشتها به مرور اضافه می گردد و همچنان تداوم دارد .

نسخه تحت Windows نرم افزار HESAB مدت مدیدی است تکمیل و آماده نصب و راه اندازی برای متقاضیان گردیده است . نسخه موصوف در بسیاری از شهرداریها و سازمانهای تابعه نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

بدیهی است در صورت درخواست استفاده کنندگان نرم افزار HESAB کلیه اطلاعات قبلی نیز به سامانه جدید Convert شده و قابل بهره برداری خواهد شد .

امید است همکاری تیم جدید و خدماتی که ارائه خواهند نمود ، همانند گذشته مورد قبول استفاده کنندگان قرار گیرد و از نظرات سازنده خود ما را در بهبود وارتقاء سامانه یاری رسانند .