{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

الف -  بهاء  پایه  سامانه  با  کلیه  امکاناتی که  تا اینجا در بخش های مختلف توضیح  آن  داده  شد ،  برای کلیه  کاربران تک کاربره که  تمایل  به  نصب سامانه به صورت  شبکه ای  ندارند ، مبلغ سی و پنج میلیون  ریال ( 000ر000ر35  ریال ) می باشد .

ب -  در محلهائی که نیاز به نصب سامانه در شبکه داخلی محل نصب وجود دارد ، در صورتی که شبکه رایانه ای نصب و راه اندازی شده باشد ،  به ازای هر کاربر مبلغ سه میلیون ریال ( 000ر000ر3 ریال ) به مبلغ بهاء  پایه  اضافه  خواهد شد .

ج -  کلیه عملیات نصب ، استقرار و آموزش‌های کاربری سیستم به صورت اینترنتی و از  راه  دور امکانپذیر خواهد بود اما در صورت تقاضای شهرداری‌ها برای حضور کارشناسان سیستم در محل ، به  ازاء هر  روز مبلغ سه میلیون ریال ( 000ر000ر3  ریال ) در سال 1397 هزینه در نظر گرفته خواهد شد . قابل ذکر است در این گونه موارد کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب ، اسکان و پذیرائی کارشناسان اعزامی بر عهده متقاضی خواهد بود .

د -  پشتیبانی در سال اول نصب و اجرای برنامه برای استفاده کنندگان با در نظر گرفتن و اجرای مفاد بندهای ( الف ) و ( ب ) و ( ج ) فوق مجانی بوده و این پشتیبانی شامل حضور در محل برای نصب برنامه در صورت تقاضای حضوری ، رفع باگهای احتمالی نرم افزاری ، راهنمائی های تلفنی ، پاسخ به سئوالات احتمالی و مسائلی از این قبیل خواهد  بود . لیکن در صورتی که خرابیهای  نرم افزار ناشی از حملات ویروسی ، خرابکاری های انسانی ، مشکلات سخت افزاری و مسائلی از این قبیل باشد ، با رعایت بند ( ج )  و عنداللزوم حضور در محل ، با دریافت هزینه و حداکثر ظرف یک هفته ا زمان درخواست ، اقدام لازم  انجام خواهد پذیرفت .

  -  پشتیبانی سالهای بعد که با انعقاد قرارداد  سالیانه صورت می گیرد ، با توجه به بعد مسافت و وضعیت تعداد کاربران حداکثر  براساس 30%  بهاء نرم افزار خواهد بود . قیمت نهائی  نرم افزار ، هر ساله در ابتدای سال براساس نرخ رشد بانک مرکزی و برای استفاده کاربران جدیدی که تمایل استفاده از سامانه خواهند داشت ، در وبلاگ  اطلاع رسانی خواهد شد و مبنائی برای نرخ قراردادهای پشتیبانی سالانه نیز می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی