{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فایل EXCEL تهیه و تنظیم بودجه سال 1399 شهرداریها و سازمانهای تابعه با نام bud1 آماده و مراحل آزمایشی تست آن نیز طی شده برای استفاده کاربران محترم تقدیم می گردد . چون امکان خارج نمودن فایل از حالت حفاظت شده نیز ممکن می باشد ، لذا بمنظور جلوگیری از دخل و تصرف و مخدوش شدن اطلاعات محاسباتی فایل ، حتمأ  فایل و توضیحات آن را از کانال HESAB@ در تلگرام ، واتساپ ، سروش  و وبلاگ ( سامانه حسابداری شهرداریها ) دانلود کنید و از دریافت آن از دیگران خودداری نمائید . لطفآ قبل از استفاده حتمآ فایل توضیحات را مطالعه بفرمائید .

دریافت
عنوان: تهیه و تنظیم هوشمند بودجه سال 99 شهرداریها
حجم: 2.23 مگابایت
توضیحات: این فایل با توضیحات همراه به کاربران در تنظیم بودجه سال 99 کمک زیادی مینماید
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۴
محمد جواد اقبالی

پیرو یادداشتهای قبلی که از طریق کانال  @HESAB  اطلاع رسانی گردیده ، فایل تهیه و تنظیم فرمهای Excel  بودجه سال 1399 که به صورت هوشمند فرمول نویسی ، تهیه و آماده شده و همراه با فونتهای مورد استفاده و روش تشریحی استفاده از این فرمها برای انتشار در تاریخ هیجدهم آذرماه به بعد در کانال  @HESAB  در تلگرام ، واتساپ و سروش قرار می گیرد . معمولآ اطلاعات کانالها از زمان عضویت به بعد قابل مشاهده و دسترسی بوده و اطلاعات قبل از عضویت ممکن است قابل مشاهده و دسترسی نباشد و ارسال فایل و محتویات توضیحی آن برای شهرداریها و سازمانهای تابعه به صورت فردی کاری وقت گیر و زمانبر خواهد بود . فلذا شهرداریها و سازمانهای تابعه در صورت تمایل به دریافت این فایل و توضیحات ضمیمه همراه با فونتهای آن ، ایجاب می نماید قبل از تاریخ هیجدهم آذرماه سال جاری عضو یکی از این کانالها که لینک عضویت آنها در زیر درج گردیده ، شده باشند .

اطلاع رسانی به شهرداریها موجب فراهم شدن زمینه همگانی استفاده از این فایلها خواهد شد

# عضویت در کانال HESAB در پیام رسان سروش با لینک https://sapp.ir/hesab96

 # عضویت در کانال HESAB در واتساپ  با لینک https://chat.whatsapp.com/IRdlCv9TwdYBaySXg92Ebl

# عضویت در کانال HESAB در تلگرام با لینک   https://t.me/joinchat/AAAAAEEuKMZf1V7J8t7ahg    

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۴
محمد جواد اقبالی

توضیحات عمومی مرتبط با دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه سال 99 شهرداریها و سازمانهای تابعه

هرچند دستورالعمل شماره  191710 مورخ 17/10/97 ابلاغی وزارت محترم کشور در سال 1399 و اصلاحیه بعدی آن دارای ایرادات قانونی متعددی است که قبلأ از طریق کانال  @HESAB  اطلاع رسانی گردیده ، لیکن بمنظور کاهش دغدغه کاربران شهرداریها ، بخصوص کاربران سامانه نرم افزار HESAB  تحت ویندوز ، اقدام به تهیه و تنظیم فرمهای Excel  بودجه سال 1399 براساس فرمت ارائه شده گردیده که به زودی در کانال درج و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت . در این زمینه نکات زیر اطلاع رسانی می شود  ؛

1 -  تمام فرم ها با رعایت قوانین و مقررات شهرداریها و موارد منعکس در دستورالعمل فرمول نویسی شده و دارای سیستم کنترلی است .

2 -  بخش طبقه بندی اقتصادی دستورالعمل به اتمام رسیده و از سوی برخی کاربران در حال تست می باشد .

3 -  بخش طبقه بندی عملیاتی در حال تدوین و تست می باشد .

4 -  سعی خواهد شد نسخه نهائی شده قبل از پایان آذرماه 1398 در کانال  @HESAB  قرار گیرد تا کاربران در فرجه قانونی تنظیم بودجه قادر به استفاده از آن باشند .

تیم سامانهHESAB  تحت Windows روزگاران خوبی را برای همگان آرزو مینماید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۹
محمد جواد اقبالی