{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

22 - روش صحیح بستن حسابها در پایان سال مالی :

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

در سیستم حسابداری دو گروه حساب وجود دارد که مشهور به جساب های دائمی و موقت می باشد . حساب های دائمی حساب هائی هستند که در طی سال عملکرد داشته و در پایان سال نیز مانده آنها به سال مالی بعد منتقل می گردد که با کدهای 1 ، 2 ، 3 و 6  شناسائی  می شوند . کدهای 1 ، 2 و 3  حساب های  ترازنامه ای بوده  و کد  6 حساب های  انتظامی  می باشد . حساب های موقت حساب هائی هستند که در طی سال مالی دارای عملکرد بوده ، لیکن مانده آنها در پایان سال مالی به حساب های دائمی بسته می شوند و با کد 4 و 5 شناسائی می شوند و مانده آنها به کد 3 منتقل می گردد . فایل توضیحات کامل شیوه بستن حساب های دائم و موقت و انتقال آن به سال بعد که به صورت  pdf و به صورت مبسوط تهیه شده و در برنامه Acrobat قابل مشاهده و چاپ می باشد ، برای بهره برداری ضمیمه می باشد .

دریافت
حجم: 53.1 کیلوبایت
توضیحات: راهنمای چگونگی بستن حسابها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۸
محمد جواد اقبالی

بستن حسابها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی