{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

14 - شیوه دریافت demo سامانه hesab تحت windows :

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

با توجه به اینکه برخی از بازدید کنندگان از وبلاگ در ارتباط با شیوه دریافت demo سامانه hesab تحت windows  سئوالاتی مطرح می نمایند ، لازم به توضیح است که روش دریافت  demo سامانه ، پس از ورود به وبلاگ یاداشت های شماره 28 تا 34 که با شماره 3 تا 9 جدید مشخص شده برای دریافت demo سامانه می باشد . چون demo سامانه به صورت فیلم آموزشی تهیه شده فلذا ضروری است تا با باز کردن یادداشت با فشردن کلید enter یا موس روی کلید  > روبروی یادداشت وارد متن یادداشت شده که در انتهای هر یادداشت یک فایل که به صورت  rar می باشد ، وجود دارد . با استفاده از موس و تأیید آن روی دریافت ، فایل فشرده شده دانلود می گردد . پس از دریافت و فشردن کلید enter روی آن فایل اصلی باز می شود و قابل مشاهده واستفاده خواهد بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی