{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

78 - تغییر قیمت نرم افزار

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ق.ظ

از آنجائیکه حداکثر زمان استفاده از قیمتهای اعلام شده در کانال برای نسخه حسابداری اجرای بودجه سال 99 (( سامانه HESAB )) خرداد ماه 99 پایان می یابد و با توجه به امکانات گسترده اضافه شده به نرم افزار (( تنظیم بودجه ، تفریغ بودجه ، اعتبارات ، مغایرت گیری خودکار،حساب ارزی ، گزارشات اقتصادی و عملیاتی و ... )) ، همچنین نرخ تورم ، قیمت نرم افزار نیز از اول تیرماه حدود 35%  افزایش یافته و از مبلغ فعلی 000ر650ر99 ریال  به حدود مبلغ 000ر000ر135 ریال خواهد رسید ، فلذا در صورت تمایل به استفاده نسخه موصوف ، به صورت تماس تلفنی یا بصورت پیام اعلام تا صورتحساب فروش و نصب نسخه تک کاربره که مبلغ  000ر650ر99 ریال خواهد شد ، ارسال گردد . (( نصب روی SERVER دو کاربره محسوب و هر کاربر 000ر500ر4 ریال به قیمت پایه اضافه می شود )) ضمنآ نسخه حسابداری سال 99 تا کنون در بیش از نود شهرداری در دوازده استان کشور نصب و راه اندازی شده است که  کاربران نیز از سادگی ورود اطلاعات و انطباق کامل با دستورالعمل وزارت کشور و و بخشنامه های صادره سازمان شهرداریها رضایت دارند . بدیهی است از زمان نصب به مدت یک سال علاوه بر پشتیبانی مجانی از نرم افزار ، نسخه های اصلاحی و ارتقاء یافته نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران استفاده کننده قرار خواهد گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۸
محمد جواد اقبالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی