{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

از آنجائیکه نسخه اصلاحی و روز رسانی شده سامانه HESAB  تحت  Windows  رفع باگ شده و آماده نصب میباشد و استفاده از نسخه نهائی مستلزم تسویه بدهی و پرداخت  صورتحسابهای ارسالی می باشد ، لذا مقرر نمایند تا پس از واریز وجه بدهی ، تصویر فیش واریزی را به آدرس http://mjeghbaly.blog.ir  و یا  ایمیل  mjeghbaly@gmail.com  و یا ممبر mjeghbaly در تلگرام ، واتساپ یا سروش ارسال نمایند تا در کوتاهترین زمان  امکان پاسخگوئی و روز رسانی نرم افزار با امکانات جدید فراهم گردد . کاربرانی که حساب خود را تسویه نموده و بدهی ندارند از امروز شنبه 97/12/25 به مرور برای گرفتن نسخه روز رسانی ، فایل راهنما و تبدیل اطلاعات ثبت شده بمظور امکان استفاده از نسخه جدید با مهندس رستگاریان کارشناس فنی تیم به شماره 09173154921 تماس و به ایشان دسترسی اینترنتی لازم برای انجام کار ارائه نمایند .

                                                              تیم سامانهHESAB  تحت Windows 

 اطلاع رسانی به کاربران دیگر موجب تسریع در حل مشکل آنان خواهد شد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
محمد جواد اقبالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی