{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

64 - اطلاع رسانی به کاربران نسخه HESAB تحت DOS

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ب.ظ

نظرباینکه سیستم hesab  از سال 1374 در بیش از 750 شهرداری و سازمان تابعه در سطح کشور اجراء شده و تاکنون نزدیک به 150 شهرداری و سازمانهای تابعه نرم افزار خود را با نسخه  hesab  تحت Windows  روزرسانی نموده اند . لیکن برخی از استفاده کنندگان نسخه hesab   تحت dos  با توجه به اعلام استانداریها که خرید هرگونه نرم افزار جدید موکول به تأیید استانداری خواهد بود ، کار روز رسانی را متوقف و هنگام استفاده از نسخه hesab   تحت dos  با مشکلات زیادی مواجه شده اند . لازم به توضیح است که نسخه  hesab  تحت Windows  نرم افزار جدیدی نیست و روز رسانی نسخه قبلی تلقی می گردد و از طرفی با تبدیل اطلاعات و استفاده نسخه جدید از امکانات گسترده نسخه  hesab  تحت Windows  بهره مند خواهند شد . نسخه جدید هیچگونه محدودیتی برای نسخه های ویندوز نداشته و با کلیه چاپگرها نیز سازگاری دارد . ضمن اینکه مبنای تحلیل و طراحی آن برمبنای سیستم حسابداری تعهدی می باشد که ضمن اجراء در وضعیت موجود ، به راحتی امکان استفاده از حسابداری تعهدی را نیز در آینده برای کاربران فراهم می نماید و هزینه اضافی و جدید برای آنان بوجود نخواهد آورد . ضمنأ کاربرانی که پیگیر مجوزهای استفاده از سامانه هستند ، می توانند سوابق مرتبط از طریق لینک زیر مشاهده یا دانلود نمایند .

                                   تیم سامانهHESAB  تحت ویندوز 

اطلاع رسانی به شهرداریهای دیگر موجب تسریع در حل مشکلات آنان خواهد شد

دریافت
عنوان: سوابق
حجم: 1.1 مگابایت
توضیحات: مستندات و سوابق چگونگی ارائه سامانه  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی