{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

56 - اطلاع رسانی

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ
شهرداری محترم .... / سازمان محترم .....
سلام علیکم 
در راستای عملیاتی شدن دستورالعمل حسابداری تعهدی که اخیرأ برای اعلام نظر ابلاغ گردیده و در آینده ای نزدیک ( احتمالآ سال 1397 ) اجرائی خواهد شد . تیم سامانه HESAB تحت ویندوز را برآن داشت تا خود را با وضعیت دستورالعمل موصوف هماهنگ نماید . برهمین اساس شهرداریها و سازمانهائی که تا کنون نرم افزار قدیمی و تحت DOS خود را به نسخه ویندوزی ارتقاء داده و یا تا پایان سال جاری اقدام خواهند نمود ، برای مهاجرت به سیستم تعهدی کوچکترین چالشی پیش روی آنان نخواهد بود . تیم سامانه HESAB تحت ویندوز پس از ابلاغ نهائی دستورالعمل حداکثر ظرف یک ماه شرایط را برای چنین شهرداریها و سازمانها آماده سازی و در اختیار آنان قرار خواهد داد . همچنین سامانه با رویکرد حسابداری تعهدی بنحوی طراحی و آماده سازی گردیده تا در سال اول اجرای حسابداری تعهدی وضعیت فعلی نیز توأم با حسابداری تعهدی قابل اجراء و مشکلی را برای کاربران بخصوص ثبت های اضافی بوجود نیاورد .
                                                                     تیم سامانه HESAB تحت ویندوز  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی