{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

54 - روز شمار پایان پشتیبانی از HESAB تحت DOS

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ

با توجه به ارتقاء نرم افزار HESAB تحت DOS با امکانات وسیع و راحتی کاربران در هنگام استفاده از نسخه نرم افزار HESAB تحت Windows ، همچنین قیمت بسیار مناسب برای ارتقاء و تبدیل اطلاعات در سال جاری ( فقط پنج روز دیگر ) کاربران نرم افزار HESAB تحت DOS فرصت دارند تا از نسخه ارتقاء یافته نرم افزار HESAB تحت Windows با کلیه امکانات آن استفاده و از مشکلات گسترده و محدودیت های نرم افزار قدیمی رهائی یابند . امید است در این فرصت باقیمانده کاربران خود را با  وضعیت جدید منطبق نمایند . بدیهی است تیم سامانه HESAB از روز یازدهم دی ماه هیچگونه خدماتی برای نسخه نرم افزار HESAB تحت DOS ارائه نمی نمایدو مسئولیتی در ارتباط با عدم اجرای نرم افزار نخواهد پذیرفت .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی