{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سامانه HESAB  به نحوی طراحی و آماده شده تا در دهیاریها نیز بتوان مورد استفاده قرار داد . در صورتی که استفاده کنندگان از نرم افزار بتوانند به Server  قوی و مطمئنی دسترسی داشته باشند ، با نصب برنامه روی Server  موصوف در هر نقطه ای از کشور دهیاریها با داشتن دسترسی اطلاعات خود را ثبت نمایند و دیگر نیازی به خرید جداگانه نرم افزار و نصب آن نخواهند داشت . در این وضعیت اطلاعات آنان نیز به نحو مطلوبی نگهداری شده و دغدغه از بین رفتن اطلاعات و تهیه پشتیبان و مشکلات حملات بدافزارها و ویروسها نخواهند داشت .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی