{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
گاهی مشاهده می شود برخی از استفاده کنندگان سامانه hesab تحت Windows به علت نا آشنائی و سهل انگاری فایلهای اطلاعاتی برنامه را حذف و موجب از بین رفتن اطلاعات ثبت شده خود گردیده اند . برای جلوگیری از حذف و از بین رفتن اطلاعات ، بخصوص کاربرانی که از  server مرکزی استفاده نمی نمایند ، توصیه می شود که هر روزه در پایان روز کاری از اطلاعات ثبت شده براساس روشی که در فایل راهنمای کاربران سامانه بیان شده ، نسبت به تهیه backup از اطلاعات اقدام نمایند . چون برنامه حذف شده را به راحتی می توان مجددأ  نصب و راه اندازی نمود ، لیکن اطلاعات حذف شده را فقط با استفاده از اطلاعات فایل backup قابل بازیابی بوده که انشاء ا... کاربران این مهم را فراموش نخواهند نمود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی