{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تحلیل گران ، طراحان ، برنامه نویسان و افراد پشتیبانی کننده سامانه HESAB   سعی  وافر دارند تا برنامه ای در اختیار کاربران قرار دهند که دارای کمتری مشکل اجرائی باشد . قبل از اینکه نرم افزار در اختیار کاربران قرار گیرد توسط افراد خبره و کارشناس مورد آزمایش و  ورود اطلاعات به شیوه های مختلف قرار می گیرد تا هنگام توزیع نسخ و نصب سامانه ، کاربران با کمترین مشکل و چالش مواجه گردند . با توجه به اینکه هیچ کاری بدون اشکال و خطا نخواهد بود و ممکن است مواردی وجود داشته باشد که از چشم تحلیل گران ، طراحان ، برنامه نویسان و افراد پشتیبانی کننده سامانه مخفی مانده باشد ، همانند گذشته اینگونه موارد در کوتاهترین زمان ممکن برطرف و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی