{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

12- آینده نگری برای توسعه سامانه HESAB تحت Windows :

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ق.ظ

آینده نگری و توسعه سامانه براساس طرح کلی در چهار بخش و چهاده صفحه که ضمیمه می باشد ، انجام می پذیرد و سعی خواهد شد پس از نصب سامانه جدید ، همانند سامانه قدیم  HESAB  از نظرات کاربران در ارتقاء  سامانه به نحو مطلوب  استفاده و بهره برداری گردد .

بدیهی است نرخ پایه توسعه سامانه به غیر از مواردی که در (  بهاء  پایه  برای نصب سامانه و چگونگی انجام کار )  توضیحات آن ارائه شد ، به تناسب حجم کار و هماهنگ با نرخ پایه اصلی سامانه تعیین و اعلام می گردد . لازم به توضیح است که استفاده از نرم افزارهای توسعه سامانه اختیاری بوده و هیچ الزامی برای کاربران ندارد ، درحالی که سامانه یکپارچه طراحی گردیده ، لیکن  استفاده کنندگان مخیر به استفاده از بخشهای توسعه یافته سامانه در آینده و زمان ارائه می باشند و هیچ الزام و  اجباری برای کاربران به دنبال نخواهد داشت .

در صورت انعقاد قرارداد پشتیبانی بعد از سال اول اجرای سامانه ، افراد پشتیبانی کننده مکلف به پشتیبانی بخش های استفاده شده سامانه توسط کاربران  خواهند بود و محدودیت زمانی در پی نخواهد داشت . گواه این موضوع پشتیبانی سامانه HESAB   تحت  DOS  از سال 1374  تا کنون می باشد .

پدید آورندگان سامانه  HESAB   محصول  ارائه شده را مثل فرزند خود می دانند که تا مایل به جدائی از خانواده نباشد ، وی را مورد حمایت قرار خواهند داد . در صورت جدائی نیز برای وی آرزوی خوشبختی خواهند نمود .

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش اول
حجم: 69.7 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه HESAB

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش دوم
حجم: 97.6 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه
HESAB

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش سوم
حجم: 60.8 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه
HESAB

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش چهارم
حجم: 104 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه
HESAB

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی