{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

الف -  کلیه اطلاعات سنوات گذشته سامانه قدیم  HESAB   که تحت  DOS   می باشد ، در صورت درخواست و تقاضای استفاده کنندگان سامانه ، به سامانه جدید کانورت و تبدیل وضعیت داده خواهد شد . لازم به توضیح است که کانورت اطلاعات اجباری نبوده و محل هائی که نیاز به کانورت اطلاعات نداشته باشند ، سامانه همراه با سیستم کدینگ آماده شده  با توجه به نیاز شهرداریها در اختیار آنان قرار خواهد گرفت . بدیهی است در اولین سال استفاده از سامانه می بایستی سند  افتتاحی  ثبت  سامانه گردد ، لیکن سالهای بعد سامانه این اقدام را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد .

ب -  کانورت اطلاعات به ازاء  هر سال  مالی پنج میلیون و دویست هزار ریال (000ر200ر5 ریال ) متناسب با حجم اطلاعات و ساختار سرفصلها  به  مبلغ  اولیه  قرارداد  اضافه خواهد شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی