{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یکی از بخشهای پرکاربرد در شهرداریها ، دهیاریها و سازمانهای تابعة آنها ، بخش بودجه و اعتبارات می باشد . با توجه به اینکه تهیه و تنظیم بودجه و کنترل اعتبارات مصرف شده در اینگونه سازمانها یک تکلیف قانونی و لازم می باشد ، فلذا  سامانه به نحوی طراحی وآماده سازی شده تا کاربران با کمترین صرف وقت قادر باشند این بخش از سامانه را فعال و اطلاعات خود را ثبت نمایند . از آنجائیکه تهیه و تنظیم گزارش ماهانه ، شش ماهه و سالانه  ، همچنین تهیه و تنظیم تفریغ بودجه در پایان سال مالی و پس از بستن حسابهای موقت برای  ارائه به تصمیم گیران مافوق و تصویب و انتشار آن برای اطلاع عموم یک وظیفه قانونی بوده و معمولاً  کاربران برای تهیه اینگونه گزارشات و صورتهای مالی مجبورند در پایان هر ماه وقت زیادی را صرف آن نمایند . فلذا  این بخشها به عنوان زیر سیستمهای مورد نیاز در سامانه آماده سازی گردیده تا حسب مورد و نیاز ، توسط کاربران فعال شده و مورد بهره برداری قرارگیرد . توضیحات بخشهای مختلف این مبحث و چگونگی فعال سازی و ثبت اطلاعات بودجه و اعتبارات ، همچنین گزارشات ماهانه و شش ماهه و تفریغ بودجه در دموی همراه با تصویر و صدا به  عنوان بخش هفتم  برای بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: زیرسیستمهای مختلف
حجم: 30.7 مگابایت

توضیحات: فعال سازی بودجه و اعتبارات و گزارشات مورد نیاز در سامانه hesab تحت windows

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۱)

۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۶ امین رستگاریان
ملاحظه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی