{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پس از ثبت اطلاعات روزانه اسناد مالی ، مشابه سایر سامانه های حسابداری تهیه و تنظیم دفاتر قانونی و سایر دفاتر ، همچنین گزارشات مختلف مورد نیاز کاربران می باشد که در این سامانه با توجه به نیازهای مختلفی که در سالهای مختلف اجرای سامانه قدیم  HESAB   که تحت  DOS   می باشد ،  بدست  آمده  در سامانه  جدید  نیز  ملحوظ  گردیده است . توضیحات بخشهای مختلف چگونگی استفاده  از این  مبحث در دموی  همراه  با تصویر و  صدا به  عنوان بخش ششم  برای  بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: تهیه و تنظیم دفاتر و گزارشات
حجم: 27.5 مگابایت

توضیحات: تهیه و تنظیم دفاتر و گزارشات مورد نیاز در سامانه hesab تحت windows

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی