{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

از آنجائیکه تعداد  زیادی از  شهرداریها ،  دهیاریها و سازمانهای تابعة آنها از سال 1374 تا کنون از برنامه HESAB   بهره برداری می نمایند و به امکانات ، شیوه ثبت اطلاعات روزانه ، انواع گزارشگیری و سایر امکانات آن انس گرفته اند ، لذا  در تحلیل و طراحی نسخه ویندوزی برنامه  HESAB  برآن شدیم تا کلیه امکانات و روشهای مورد استفاده در سامانه تحت  DOS   را در سامانه جدید  تحت  Windows   نیز ملحوظ و حتی الامکان از همان روشها  استفاده نمائیم . از آنجائیکه امکانات در دسترس در نسخه  Windows  گسترده بوده و دست کاربر بسیار باز می باشد ، فلذا  علاوه بر امکانات و  روشهای مورد استفاده در برنامه قدیمی ، از امکانات و قابلیتهای  Windows   نیز به نحو مطلوب استفاده گردیده است . کاربران علاوه بر اینکه در 95%  موارد کار با برنامه قادر خواهند بود بدون استفاده از موس و فقط با صفحه کلید کار نمایند ، در تمامی موارد نیز استفاده از پنجره های ویندوز و موس نیز پیش بینی شده  و کاربر  برای  انجام  امور خود  مجبور نخواهد بود تجارب و آموزه های قدیمی خود را کنار گذارد . برای روش استفاده از برنامه ، نسخه ای از برنامه که حاوی سرفصل های کنونی در شهرداریها می باشد ، به همراه ثبت تعدادی سند مالی در نظر گرفته شده و سعی خواهد شد در بخشهای مختلف که دموی برنامه به همراه توضیح که توأم با تصویر و صدا می باشد برای علاقمندان منتشر گردد تا در انتخاب نسخه جدید با آگاهی و اطلاعات کافی اقدام نمایند . ضمناً در صورت انتخاب سامانه جدید و استفاده از آن ، روند پیشرفت و ادامه کار سامانه را نیز در پیش روی خود بهتر لمس نمایند .

از آنجائیکه برخی از شهرداریها این سئوال برایشان مطرح است که آیا این سامانه مجوز از مقامات کشوری نیز دارد یا نه ، لازم به توضیح است که سامانه HESAB    تحت  DOS   در سالهای 1375 و 1376 تأییدیه های لازم از وزارت کشور برای استفاده در شهرداریها را  اخذ نموده و سامانه  HESAB   تحت  Windows  نیز در  راستای سامانه موصوف و با همان  مشخصات ، لیکن با  امکانات گسترده تر و با توجه به درخواستهای عدیده کاربران استفاده  کننده  از سامانه HESAB    تحت  DOS   تهیه و تکمیل گردیده و ارتقاء یافته است . تصویر بخشی از سوابق که در دسترس بوده در ده صفحه برای مشاهده به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: سوابق
حجم: 1.1 مگابایت
توضیحات: hesab مستندات و سوابق چگونگی ارائه سامانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۲
محمد جواد اقبالی

تحت windows

نظرات  (۴)

۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۰ امین رستگاریان
سلام و خدا قوت بسیار عالی و خوب 
پاسخ:
ممنون ، به شما هم خدا قوت و توان بدهد .
عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز:
آیا هزینه نرم افزار تحت ویندوز مشخص است؟
پاسخ:
بله در یادداشتهای بعدی به تفصیل ذکر خواهد شد .
بسیار زیبا است دست شما درد نکند
بسیار زیبا است دست شما درد نکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی