{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

23 - چگونگی رفع مشکلات نمایش گزارشات و چاپ آنها :

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

در برخی از موارد  کاربرانی شکایت از این دارند که در مشاهده برخی گزارشات و یا چاپ اسناد و چاپ گزارشات دارای مشکل هستند . برای حل اینگونه اشکالات مواردی به شرح زیر می بایستی مورد توجه قرار گیرد ؛

الف :  فایل های اطلاعاتی که عناوین آنها به سال مالی ختم می شود ، همانگونه که در یادداشت شماره 21 نیز توضیح داده شده الزامأ این فایل ها می بایستی روی شاخه osta یا اگر به نام دیگری تغییر داده شده ، وجود داشته باشند . درصورت وجود آنها در خارج از محل موصوف با کنترل اطلاعات اینگونه فایل ها و مقایسه آن با فایل های درون شاخه  osta  توسط افراد کارشناس و مطلع ، نهایتاً  از خارج از شاخه ذکر شده حذف گردند .
ب :  فایل های چاپگر که برای چاپگرهای سوزنی شامل lqlset.com – lqdset.com – fxset.com می باشد و برای چاپگر لیزری نیز در یادداشت شماره 14 به تفصیل بیان شده ، حتماً  درون شاخه Hesab واقع در  Fox25 و یا درون درایو مجازی H وجود داشته باشد .ج :  از آنجائیکه فایل های چاپگر فایل های اجرائی هستند ممکن است ویروسی شده باشند ، فلذا  ضروری است حتماً  رایانه حسابداری ویروس کشی گردد . چون فایل های ویروسی در روند چاپ مشکل ایجاد می نمایند .

ج :  از آنجائیکه فایل های چاپگر فایل های اجرائی هستند ممکن است ویروسی شده باشند ، فلذا  ضروری است حتماً  رایانه حسابداری ویروس کشی گردد . چون فایل های ویروسی در روند چاپ مشکل ایجاد می نمایند .

د  :  کاربرانی که برنامه را در ویندوز Xp یا ویندوز سون نصب نموده اند ، از یک برنامه آنتی ویروس مطمئن که مرتباً  روزرسانی می شود ، استفاده نمایند . چون ویروسی شدن رایانه ، برخی فایل های ویندوز که مورد نیاز برای اجرای برنامه  HESAB می باشد ، دچار مشکل نموده و مشکلاتی را برای مشاهده برخی از گزارشات حجیم ، همچنین برای چاپگر نیز مشکل ایجاد خواهند نمود .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۸
محمد جواد اقبالی

مشکل نمایش و چاپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی