{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

از آنجائیکه در بخش تعریف و تغییر سرفصل ، مبحث تعریف اصول کلی برای ایجاد سرفصل با روش های مختلف در نظر گرفته شده ، فلذا نباید اعداد ذکر شده برای گروه حساب ، سرفصل کل ، سرفصل معین وتفضیلی تغییر داده شود و به بیان دیگر تعریف اصول کلی به هم ریخته شود . چون در این وضعیت و به هم ریختگی دیگر قادر نخواهید بود سرفصل های تعریف شده را در جای خود مشاهده و ثبت اسناد را به شیوه اصولی انجام دهید و معمولاً گزارشات مختلف و دفاتر نیز دیگر با وضعیت تنظیمی قابل دسترس نخواهد بود . در صورتی که تغییرات در سرفصل های تعریف شده اولیه بوجود نیاورده باشید مبنای مورد عمل برای گروه حساب عدد  2  ، برای  سرفصل کل عدد  2 ، برای سرفصل معین عدد  3 و  برای  تفضیلی  عدد 4 می باشد . هرچند ممکن است در زمان ایجاد هریک از موارد فوق و در بخش سرفصل کل زیر مجموعه معین و تفضیلی در جزئیات به مقادیر کمتر نیاز بوده و کاهش یافته باشد که این از خصوصیات سیستم بوده تا بتوان با وضعیت بودجه برنامه ای شهرداریها و  تا حدودی  سرفصل های  استاندارد حسابداری  منطبق نمود . تجربه  از  سال 1374  تا کنون  ( اولین سال اجرای برنامه HESAB ) و تماس های تلفنی کاربران مختلف در ارتباط با سرفصل ها عمدتأ ناشی از همین موضوع بوده است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶
محمد جواد اقبالی

سرفصل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی