{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

12 - راهنمائی برای نصب در ویندوز XP :

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ق.ظ

با توجه به اینکه ویندوز XP  معمولاً  روی درایو C   یا درایو D  نصب می گردد ، فلذا  پیشنهاد می گردد برنامه حسابداری که کل محتویات آن روی شاخه fox25  وجود  دارد ، حتی الامکان  روی  درایو C   یا  درایو D  نصب  نگردد ، چون  در  صورت  مواجه شدن ویندوز  XP با مشکل و نصب مجدد آن ، برنامه حسابداری نصب شده نیز  دچار مشکل خواهد  شد . فلذا  پیشنهاد  می گردد تا برنامه حسابداری روی درایوهای دیگر نصب گردد . فایل های نصب برنامه حسابداری در وضعیت مختلف ویندوز XP که به صورت pdf   تهیه شده و در برنامه Acrobat قابل مشاهده و چاپ می باشد ، برای بهره برداری ضمیمه می باشد . هرچند توضیحات لازم در فایل های ضمیمه بیان گردیده ، لیکن همیشه استفاده از توان و تجربه افرادی که مسلط به رایانه و برنامه های آن می باشند ، توصیه می گردد .

دریافت
توضیحات: xpنصب در ویندوز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶
محمد جواد اقبالی

نصب برنامه

نظرات  (۱)

سلام استاد:
درایو مجازی H را چگونه باید ایجاد کنیم؟
پاسخ:
اگر براساس یادداشتهای 12 و 13 و فایلهای pdf ضمیمه اقدام نمائید ، با انجام تنظیمات ذکر شده در ضمائم موصوف و راه اندازی مجدد رایانه ، درایو مجازی H خودبخود در حین اجرای برنامه ایجاد می شود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی