{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

10 - مشکلات انتقال سند افتتاحی :

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ب.ظ

در صورتی که با سیستم حسابهای پایان سال را بسته باشید و توسط سیستم سند اختتامی را ثبت نموده باشید ، در این صورت قادر خواهید بود در ابتدای سال مالی سند افتتاحی را توسط سیستم انتقال داده و ثبت نمائید . پس از انتقال سند افتتاحی اگر هنگام مشاهده ، فقط کدهای حسابداری وجود دارد  و  عناوین  سرفصل ها قابل مشاهده نمی باشند ، سرفصل ها به صورت کامل منتقل نشده که براساس بند 9 مراحل طی و اقدام خواهید نمود . لیکن اگر بعضی از عناوین وجود ندارد ، در این وضعیت پس از انتقال سرفصل ها به سال جدید و ثبت عملیات ، در سال قبل سرفصل هائی اضافه گردیده که موجب این مشکل شده است ، فلذا برای حل این مشکل ، اگر تعداد سرفصل های مشکل دار  زیاد نیستند ضمن یادداشت نمودن عناوین آن در سال قبل ، در سال جدید نیز در بخش تعریف و تغییر سرفصل ها ، سرفصل های مورد نظر را ایجاد نمائید ولی اگر تعداد زیاد است و اطلاعات بودجه را نیز در سیستم حسابداری ثبت ننموده اید ، می توانید برمبنای ردیف 9 و با رعایت مطالب گفته شده ، موارد را دنبال و مشکل را حل نمائید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۴
محمد جواد اقبالی

انتقال اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی