{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

( ساماندهی مشکلات شهرداریها و سازمانهای بهره بردار از نرم افزار HESAB در سطح کشور )

{{{ سامانه حسابداری شهرداریها }}}

وبلاگ حاضر برای ارائه پاسخ به سئوالات کاربران سامانه HESAB و در اختیار گذاشتن تجارب بیش از بیست ساله استفاده از سامانه موصوف بوده تا انشاء ا... کاربران به صورت سریعتر مشکلاتی که مرتبط با نرم افزار دارند ، قادر به حل آن گشته و پاسخ مناسب را بیابند و مجبور نباشند به صورت تلفنی و صرف وقت پاسخ خود را دریافت یا عندالزوم درخواست راهنمائی نمایند .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

14 - شیوه دریافت demo سامانه hesab تحت windows :

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

با توجه به اینکه برخی از بازدید کنندگان از وبلاگ در ارتباط با شیوه دریافت demo سامانه hesab تحت windows  سئوالاتی مطرح می نمایند ، لازم به توضیح است که روش دریافت  demo سامانه ، پس از ورود به وبلاگ یاداشت های شماره 28 تا 34 که با شماره 3 تا 9 جدید مشخص شده برای دریافت demo سامانه می باشد . چون demo سامانه به صورت فیلم آموزشی تهیه شده فلذا ضروری است تا با باز کردن یادداشت با فشردن کلید enter یا موس روی کلید  > روبروی یادداشت وارد متن یادداشت شده که در انتهای هر یادداشت یک فایل که به صورت  rar می باشد ، وجود دارد . با استفاده از موس و تأیید آن روی دریافت ، فایل فشرده شده دانلود می گردد . پس از دریافت و فشردن کلید enter روی آن فایل اصلی باز می شود و قابل مشاهده واستفاده خواهد بود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۵۵
محمد جواد اقبالی

تحلیل گران ، طراحان ، برنامه نویسان و افراد پشتیبانی کننده سامانه HESAB   سعی  وافر دارند تا برنامه ای در اختیار کاربران قرار دهند که دارای کمتری مشکل اجرائی باشد . قبل از اینکه نرم افزار در اختیار کاربران قرار گیرد توسط افراد خبره و کارشناس مورد آزمایش و  ورود اطلاعات به شیوه های مختلف قرار می گیرد تا هنگام توزیع نسخ و نصب سامانه ، کاربران با کمترین مشکل و چالش مواجه گردند . با توجه به اینکه هیچ کاری بدون اشکال و خطا نخواهد بود و ممکن است مواردی وجود داشته باشد که از چشم تحلیل گران ، طراحان ، برنامه نویسان و افراد پشتیبانی کننده سامانه مخفی مانده باشد ، همانند گذشته اینگونه موارد در کوتاهترین زمان ممکن برطرف و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۹
محمد جواد اقبالی

12- آینده نگری برای توسعه سامانه HESAB تحت Windows :

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ق.ظ

آینده نگری و توسعه سامانه براساس طرح کلی در چهار بخش و چهاده صفحه که ضمیمه می باشد ، انجام می پذیرد و سعی خواهد شد پس از نصب سامانه جدید ، همانند سامانه قدیم  HESAB  از نظرات کاربران در ارتقاء  سامانه به نحو مطلوب  استفاده و بهره برداری گردد .

بدیهی است نرخ پایه توسعه سامانه به غیر از مواردی که در (  بهاء  پایه  برای نصب سامانه و چگونگی انجام کار )  توضیحات آن ارائه شد ، به تناسب حجم کار و هماهنگ با نرخ پایه اصلی سامانه تعیین و اعلام می گردد . لازم به توضیح است که استفاده از نرم افزارهای توسعه سامانه اختیاری بوده و هیچ الزامی برای کاربران ندارد ، درحالی که سامانه یکپارچه طراحی گردیده ، لیکن  استفاده کنندگان مخیر به استفاده از بخشهای توسعه یافته سامانه در آینده و زمان ارائه می باشند و هیچ الزام و  اجباری برای کاربران به دنبال نخواهد داشت .

در صورت انعقاد قرارداد پشتیبانی بعد از سال اول اجرای سامانه ، افراد پشتیبانی کننده مکلف به پشتیبانی بخش های استفاده شده سامانه توسط کاربران  خواهند بود و محدودیت زمانی در پی نخواهد داشت . گواه این موضوع پشتیبانی سامانه HESAB   تحت  DOS  از سال 1374  تا کنون می باشد .

پدید آورندگان سامانه  HESAB   محصول  ارائه شده را مثل فرزند خود می دانند که تا مایل به جدائی از خانواده نباشد ، وی را مورد حمایت قرار خواهند داد . در صورت جدائی نیز برای وی آرزوی خوشبختی خواهند نمود .

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش اول
حجم: 69.7 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه HESAB

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش دوم
حجم: 97.6 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه
HESAB

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش سوم
حجم: 60.8 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه
HESAB

دریافت
عنوان: طرح کلی بخش چهارم
حجم: 104 کیلوبایت

توضیحات: وضعیت کلی و چگونگی توسعه سامانه
HESAB

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۸
محمد جواد اقبالی

الف -  کلیه اطلاعات سنوات گذشته سامانه قدیم  HESAB   که تحت  DOS   می باشد ، در صورت درخواست و تقاضای استفاده کنندگان سامانه ، به سامانه جدید کانورت و تبدیل وضعیت داده خواهد شد . لازم به توضیح است که کانورت اطلاعات اجباری نبوده و محل هائی که نیاز به کانورت اطلاعات نداشته باشند ، سامانه همراه با سیستم کدینگ آماده شده  با توجه به نیاز شهرداریها در اختیار آنان قرار خواهد گرفت . بدیهی است در اولین سال استفاده از سامانه می بایستی سند  افتتاحی  ثبت  سامانه گردد ، لیکن سالهای بعد سامانه این اقدام را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد .

ب -  کانورت اطلاعات به ازاء  هر سال  مالی پنج میلیون و دویست هزار ریال (000ر200ر5 ریال ) متناسب با حجم اطلاعات و ساختار سرفصلها  به  مبلغ  اولیه  قرارداد  اضافه خواهد شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۰
محمد جواد اقبالی

الف -  بهاء  پایه  سامانه  با  کلیه  امکاناتی که  تا اینجا در بخش های مختلف توضیح  آن  داده  شد ،  برای کلیه  کاربران تک کاربره که  تمایل  به  نصب سامانه به صورت  شبکه ای  ندارند ، مبلغ سی و پنج میلیون  ریال ( 000ر000ر35  ریال ) می باشد .

ب -  در محلهائی که نیاز به نصب سامانه در شبکه داخلی محل نصب وجود دارد ، در صورتی که شبکه رایانه ای نصب و راه اندازی شده باشد ،  به ازای هر کاربر مبلغ سه میلیون ریال ( 000ر000ر3 ریال ) به مبلغ بهاء  پایه  اضافه  خواهد شد .

ج -  کلیه عملیات نصب ، استقرار و آموزش‌های کاربری سیستم به صورت اینترنتی و از  راه  دور امکانپذیر خواهد بود اما در صورت تقاضای شهرداری‌ها برای حضور کارشناسان سیستم در محل ، به  ازاء هر  روز مبلغ سه میلیون ریال ( 000ر000ر3  ریال ) در سال 1397 هزینه در نظر گرفته خواهد شد . قابل ذکر است در این گونه موارد کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب ، اسکان و پذیرائی کارشناسان اعزامی بر عهده متقاضی خواهد بود .

د -  پشتیبانی در سال اول نصب و اجرای برنامه برای استفاده کنندگان با در نظر گرفتن و اجرای مفاد بندهای ( الف ) و ( ب ) و ( ج ) فوق مجانی بوده و این پشتیبانی شامل حضور در محل برای نصب برنامه در صورت تقاضای حضوری ، رفع باگهای احتمالی نرم افزاری ، راهنمائی های تلفنی ، پاسخ به سئوالات احتمالی و مسائلی از این قبیل خواهد  بود . لیکن در صورتی که خرابیهای  نرم افزار ناشی از حملات ویروسی ، خرابکاری های انسانی ، مشکلات سخت افزاری و مسائلی از این قبیل باشد ، با رعایت بند ( ج )  و عنداللزوم حضور در محل ، با دریافت هزینه و حداکثر ظرف یک هفته ا زمان درخواست ، اقدام لازم  انجام خواهد پذیرفت .

  -  پشتیبانی سالهای بعد که با انعقاد قرارداد  سالیانه صورت می گیرد ، با توجه به بعد مسافت و وضعیت تعداد کاربران حداکثر  براساس 30%  بهاء نرم افزار خواهد بود . قیمت نهائی  نرم افزار ، هر ساله در ابتدای سال براساس نرخ رشد بانک مرکزی و برای استفاده کاربران جدیدی که تمایل استفاده از سامانه خواهند داشت ، در وبلاگ  اطلاع رسانی خواهد شد و مبنائی برای نرخ قراردادهای پشتیبانی سالانه نیز می باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۳۹
محمد جواد اقبالی

9- ابزارکاربران سامانه HESAB تحت Windows و امکانات آن :

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

هر سامانه ای برای کاربران ، امکاناتی را در نظر می گیرد تا کاربران به راحتی قادر باشند  از سالهای مالی مختلف در یک سامانه استفاده و اطلاعاتی را دریافت یا ارسال نمایند . حفاظت از سیستم و امنیت آن معمولاً  یک دغدغه خاطری برای کاربران و مدیران می باشد که در این سامانه نیز پیش بینی های لازم اندیشیده شده است . توضیحات بخشهای مختلف ابزارکاربران و چگونگی استفاده از آن در دموی همراه با تصویر و صدا به  عنوان بخش هشتم  برای بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: ابزار کاربران
حجم: 20 مگابایت

توضیحات: ابزار کاربران در سامانه hesab تحت windows

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۰
محمد جواد اقبالی

یکی از بخشهای پرکاربرد در شهرداریها ، دهیاریها و سازمانهای تابعة آنها ، بخش بودجه و اعتبارات می باشد . با توجه به اینکه تهیه و تنظیم بودجه و کنترل اعتبارات مصرف شده در اینگونه سازمانها یک تکلیف قانونی و لازم می باشد ، فلذا  سامانه به نحوی طراحی وآماده سازی شده تا کاربران با کمترین صرف وقت قادر باشند این بخش از سامانه را فعال و اطلاعات خود را ثبت نمایند . از آنجائیکه تهیه و تنظیم گزارش ماهانه ، شش ماهه و سالانه  ، همچنین تهیه و تنظیم تفریغ بودجه در پایان سال مالی و پس از بستن حسابهای موقت برای  ارائه به تصمیم گیران مافوق و تصویب و انتشار آن برای اطلاع عموم یک وظیفه قانونی بوده و معمولاً  کاربران برای تهیه اینگونه گزارشات و صورتهای مالی مجبورند در پایان هر ماه وقت زیادی را صرف آن نمایند . فلذا  این بخشها به عنوان زیر سیستمهای مورد نیاز در سامانه آماده سازی گردیده تا حسب مورد و نیاز ، توسط کاربران فعال شده و مورد بهره برداری قرارگیرد . توضیحات بخشهای مختلف این مبحث و چگونگی فعال سازی و ثبت اطلاعات بودجه و اعتبارات ، همچنین گزارشات ماهانه و شش ماهه و تفریغ بودجه در دموی همراه با تصویر و صدا به  عنوان بخش هفتم  برای بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: زیرسیستمهای مختلف
حجم: 30.7 مگابایت

توضیحات: فعال سازی بودجه و اعتبارات و گزارشات مورد نیاز در سامانه hesab تحت windows

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۹
محمد جواد اقبالی

پس از ثبت اطلاعات روزانه اسناد مالی ، مشابه سایر سامانه های حسابداری تهیه و تنظیم دفاتر قانونی و سایر دفاتر ، همچنین گزارشات مختلف مورد نیاز کاربران می باشد که در این سامانه با توجه به نیازهای مختلفی که در سالهای مختلف اجرای سامانه قدیم  HESAB   که تحت  DOS   می باشد ،  بدست  آمده  در سامانه  جدید  نیز  ملحوظ  گردیده است . توضیحات بخشهای مختلف چگونگی استفاده  از این  مبحث در دموی  همراه  با تصویر و  صدا به  عنوان بخش ششم  برای  بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: تهیه و تنظیم دفاتر و گزارشات
حجم: 27.5 مگابایت

توضیحات: تهیه و تنظیم دفاتر و گزارشات مورد نیاز در سامانه hesab تحت windows

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۹
محمد جواد اقبالی

6- روش ثبت اطلاعات جانبی در سامانه HESAB تحت Windows :

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ

الف -  در مواردی که کاربران بهره بردار ازسامانه ، فعالیت گسترده و زیاد و حجم عملیات وسیع ندارند ، به بیان دیگر تعداد اسناد دریافتنی ، پرداختنی و فیشهای وصولی آنها محدود می باشد و خواهان استفاده از زیر سیستمهای مستقل و مرتبط با این امور  نمی باشند ، می توانند این بخش از سامانه را فعال نموده و اطلاعات مالی اسناد دریافتنی ، پرداختنی  و  فیش های وصولی خود را در هنگام ثبت سند حسابداری ، ثبت سامانه نموده و گزارشات مورد نیاز و کنترلی را نیز از سامانه استخراج نمایند . توضیحات بخشهای مختلف چگونگی فعال سازی و ثبت اطلاعات اسناد دریافتنی ، اسناد پرداختنی و  فیشهای  وصولی در  دموی همراه  با تصویر  و  صدا به  عنوان بخش چهارم  برای بهره برداری به  ضمیمه  می باشد .

دریافت
عنوان: شیوه ثبت اسناد و وجوه نقد
حجم: 21.2 مگابایت

توضیحات: روش ثبت اطلاعات جانبی اسناد و وجوه نقد در سامانه hesab تحت windows

ب-  یکی دیگر از مواردی که در برخی از محل های مورد استفاده سامانه ، مورد استفاده کاربران خواهد بود ، داشتن حسابهای ارزی می باشد . کاربران بهره بردار از سامانه که در بانکها حساب ارزی افتتاح نموده و برخی پرداختهای آنها به صورت ارزهای مختلف می باشد ، همانند بخش اسناد دریافتنی و پرداختنی ، می توانند این بخش سامانه را فعال نموده و مورد استفاده قرار دهند . توضیحات بخشهای مختلف چگونگی فعال سازی و ثبت اطلاعات حسابهای ارزی در دموی همراه با تصویر و صدا به  عنوان بخش پنجم  برای بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: شیوه ثبت حسابهای ارزی
حجم: 19.1 مگابایت

توضیحات: روش ثبت اطلاعات جانبی حسابهای ارزی در سامانه hesab تحت windows

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۸
محمد جواد اقبالی

5- شیوه ثبت اطلاعات مالی در سامانه HESAB تحت Windows :

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ق.ظ

اساسی ترین بخش سامانه جدید  HESAB   که تحت  Windows  می باشد ، بخش ثبت اطلاعات مالی می باشد . در طراحی و آماده سازی این بخش سعی شده تا امکاناتی برای کاربران مهیا گردد تا با کمترین صرف وقت قادر باشند اطلاعات مالی روزانه را ثبت سامانه نمایند . توضیحات بخشهای مختلف ثبت سند حسابداری در دموی همراه با تصویر و صدا به  عنوان بخش سوم  برای بهره برداری به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: شیوه ثبت اطلاعات مالی
حجم: 32.8 مگابایت

توضیحات: شیوه ثبت اطلاعات مالی در سامانه hesab تحت windows

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۷
محمد جواد اقبالی

در هر سامانة حسابداری می بایستی بدواً  سرفصلهای مورد نیاز را تعریف و آنگاه اقدام به ثبت اطلاعات روزانه نمود . از آنجائیکه هنگام ثبت اطلاعات روزانه در حین سند ، کاربران ملزم به تایپ شرح ردیف های سند ، شرح  پایانی  سند و  سایر  شرح هائی  که  در  بخش های  مختلف  کاربرد  دارد ،  می باشند ، در سامانه اقدام به تهیه شرح های استاندارد مختلف گردیده تا راحتی کاربران را حین ثبت اطلاعات به دنبال داشته باشد . توضیحات بخشهای مختلف ثبت اطلاعات پایه در دموی همراه با تصویر و صدا  به  عنوان بخش دوم  برای بهره برداری به ضمیمه می باشد .


دریافت
عنوان: ثبت اطلاعات پایه
حجم: 35.9 مگابایت

توضیحات: windows تحت hesab چگونگی تهیه و تنظیم اطلاعات پایه و راه اندازی سامانه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۶
محمد جواد اقبالی

3- معرفی عمومی سامانه HESAB تحت Windows و امکانات آن :

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ب.ظ

سامانه جدید  HESAB   که تحت  Windows  می باشد ، از زیر سیتمهای حسابداری ، بودجه ، اعتبارات ، تفریغ بودجه ، ثبت اطلاعات  اسناد  دریافتنی و پرداختنی و فیشهای وصولی ، حسابهای ارزی و مغایرت گیری تشکیل گردیده  است . دموی کلی سامانه و امکانات  آن به  همراه صدا  و تصویر به  عنوان بخش اول برای بهره برداری به ضمیمه  می باشد .

دریافت
عنوان: معرفی عمومی سامانه
حجم: 16.6 مگابایت

توضیحات عمومی مرتبط با سامانه  hesab تحت windows و امکانات آن

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۷
محمد جواد اقبالی

2- چگونگی معرفی سامانه HESAB تحت Windows

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

سامانه  HESAB   تحت  Windows  طی هشت بخش به همراه ضمائم که شامل دموی هر بخش می باشد ، برای علاقمندان در وبلاگ قرار می گیرد . ضمناً در پایان هشت بخش ، طرح کلی نیز ضمیمه شده تا علاقمندان در جریان چگونگی توسعه سامانه قرار گیرند .

بخشهای هشتگانه عبارتند از ؛

1 -  معرفی عمومی سامانه  HESAB   تحت  Windows  و امکانات آن

2 -  چگونگی تهیه و تنظیم اطلاعات پایه و راه اندازی سامانه  HESAB   تحت  Windows

3 -  شیوه ثبت اطلاعات مالی در سامانه    HESAB   تحت  Windows

4 -  روش ثبت اطلاعات جانبی درسامانه HESAB تحت Windows ( اسناد دریافتنی، پرداختنی، فیشهای وصولی)

5 -  روش ثبت اطلاعات جانبی در سامانه    HESAB   تحت  Windows  ( حسابهای ارزی )

6 -  تهیه و تنظیم دفاتر و گزارشات مورد نیاز سامانه   HESAB   تحت  Windows

7 -  فعال سازی بودجه و اعتبارات و استفاده از امکانات و گزارشات این بخش  سامانه  HESAB   تحت  Windows

8 -  ابزارکاربران سامانه  HESAB   تحت  Windows  و امکانات آن

ضمناً پس از هشت بخش فوق ، چهار موضوع نیز در پایان به آن پرداخته خواهد شد که عبارتند از ؛

1 -  بهاء پایه برای نصب سامانه  HESAB   تحت  Windows  و چگونگی انجام کار

2 -  شیوه  Convert   اطلاعات سنوات گذشته و بهاء انجام کار در سامانه    HESAB   تحت  Windows

3 -  آینده نگری برای توسعه سامانه  HESAB   تحت  Windows

4 -  سخن پایانی با کاربران و اشخاصی که تا کنون به سامانه  HESAB   اعتماد نموده اند

قبل از شروع ارائه توضیحات پیرامون موارد فوق ، این توضیح ضروری است که نصب برنامه HESAB  تحت Windows با تمام نسخ Windows و SQLserver سازگاری داشته و اجرای آن امکان پذیر است و هیچ محدودیتی برای استفاده کنندگان  به  دنبال نخواهد داشت .
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۷
محمد جواد اقبالی

از آنجائیکه تعداد  زیادی از  شهرداریها ،  دهیاریها و سازمانهای تابعة آنها از سال 1374 تا کنون از برنامه HESAB   بهره برداری می نمایند و به امکانات ، شیوه ثبت اطلاعات روزانه ، انواع گزارشگیری و سایر امکانات آن انس گرفته اند ، لذا  در تحلیل و طراحی نسخه ویندوزی برنامه  HESAB  برآن شدیم تا کلیه امکانات و روشهای مورد استفاده در سامانه تحت  DOS   را در سامانه جدید  تحت  Windows   نیز ملحوظ و حتی الامکان از همان روشها  استفاده نمائیم . از آنجائیکه امکانات در دسترس در نسخه  Windows  گسترده بوده و دست کاربر بسیار باز می باشد ، فلذا  علاوه بر امکانات و  روشهای مورد استفاده در برنامه قدیمی ، از امکانات و قابلیتهای  Windows   نیز به نحو مطلوب استفاده گردیده است . کاربران علاوه بر اینکه در 95%  موارد کار با برنامه قادر خواهند بود بدون استفاده از موس و فقط با صفحه کلید کار نمایند ، در تمامی موارد نیز استفاده از پنجره های ویندوز و موس نیز پیش بینی شده  و کاربر  برای  انجام  امور خود  مجبور نخواهد بود تجارب و آموزه های قدیمی خود را کنار گذارد . برای روش استفاده از برنامه ، نسخه ای از برنامه که حاوی سرفصل های کنونی در شهرداریها می باشد ، به همراه ثبت تعدادی سند مالی در نظر گرفته شده و سعی خواهد شد در بخشهای مختلف که دموی برنامه به همراه توضیح که توأم با تصویر و صدا می باشد برای علاقمندان منتشر گردد تا در انتخاب نسخه جدید با آگاهی و اطلاعات کافی اقدام نمایند . ضمناً در صورت انتخاب سامانه جدید و استفاده از آن ، روند پیشرفت و ادامه کار سامانه را نیز در پیش روی خود بهتر لمس نمایند .

از آنجائیکه برخی از شهرداریها این سئوال برایشان مطرح است که آیا این سامانه مجوز از مقامات کشوری نیز دارد یا نه ، لازم به توضیح است که سامانه HESAB    تحت  DOS   در سالهای 1375 و 1376 تأییدیه های لازم از وزارت کشور برای استفاده در شهرداریها را  اخذ نموده و سامانه  HESAB   تحت  Windows  نیز در  راستای سامانه موصوف و با همان  مشخصات ، لیکن با  امکانات گسترده تر و با توجه به درخواستهای عدیده کاربران استفاده  کننده  از سامانه HESAB    تحت  DOS   تهیه و تکمیل گردیده و ارتقاء یافته است . تصویر بخشی از سوابق که در دسترس بوده در ده صفحه برای مشاهده به ضمیمه می باشد .

دریافت
عنوان: سوابق
حجم: 1.1 مگابایت
توضیحات: hesab مستندات و سوابق چگونگی ارائه سامانه

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۲
محمد جواد اقبالی